Complimenten en klachten
Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom vinden wij het belangrijk om feedback te ontvangen. Denk hierbij aan de geleverde zorg, bereikbaarheid en service. Heeft u een compliment, suggestie of klacht, dan horen wij dit graag van u.
Compliment
Ben u tevreden betreft de zorgverlening en of service die wij leveren, dan horen wij dit graag. U kunt uw positieve ervaring aan ons laten weten door ons een e-mail te sturen naar: vanleeuwenlinders@gcstatenkwartier.nl.
Ook kunt u de ervaring delen op Zorgkaart Nederland.
Suggestie
Wij nodigen u uit om uw ideeën of suggesties met ons te delen, zodat wij onze zorgdienstverlening kunnen optimaliseren. Ook dit mag u mailen naar vanleeuwenlinders@gcstatenkwartier.nl.
Klachten
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen en kunnen wij ons zelf verbeteren. Onderstaand kunt u het klachtenformulier invullen.
1. De huisarts of een andere medewerker kan u bellen om een afspraak met desbetreffende in te plannen, zodat de klacht eerst met de betrokken zorgverlener besproken kan worden.
2. Bent u niet tevreden over het gesprek met de zorgverlener, dan kunt u een afspraak inplannen met de klachtenfunctionaris.
3. Komt u er alsnog niet uit, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen.